در دنيای فراصنعتی امروز سازمان‌هايي در عرصه رقابت موفق‌اند كه خلاقيت و نوآوري را شعار خود قرار داده و انعطاف در مقابل تغييرات محيطي را بعنوان بخشي از كسب وكار خويش قلمداد كنند. امروزه با توجه به شرايط جديد زندگي و تغييرات سريع فناوري و نيازهاي متنوع فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي، مسكن انسان‌ها نيز بايد از شكل سنتي، متناسب با الگوها و نيازهاي جديد تغيير كند.

اگر امروز از نام آتي‌ساز بعنوان نماد بلند مرتبه‌سازي، اعتماد و استحكام ياد مي‌‌شود و اگر خلاقيت در ساخت را مزيت كليدي خود مي‌دانيم، به پشتوانه بيش از40 سال تجربه و پيشتازي در صنعت ساختمان است. ياوري يكتاي يگانه و تلاش جمعي مديران و كاركنان خانواده بزرگ آتي‌ساز مهمترين پشتوانه‌هاي ما در اين راه بوده‌اند.

بي‌شك حفظ ره‌آوردهاي گذشته و همسوئي با تحولات و چالش‌هاي پيش‌رو نيازمند نگرشي جامع به تمامي عوامل پيش‌برنده، ارتقاء مستمر كمي و كيفي محصولات، بهره‌گيري از دانش و فناوري‌هاي نوين و تلاش مضاعف تمامي همكاران و پرسنل شركت است.

امروز و در آستانه نيم قرن تجربه، شركت آتي‌ساز گامي نوين را در عرصه كسب وكار خويش آغاز كرده است. ارتقاء كيفيت را سرلوحه كار خود قرار داده و رضايت مشتريان را بعنوان مهمترين رسالت خويش تعيين نموده است.

حضور اثرگذار در بازارهاي رقابتي و افزايش سهم شركت از بازار مسكن، از برنامه‌هاي شركت براي تحقق اهداف استراتژيك است. اين شركت همكاري با مراكز علمي و تحقيقاتي، بهره گيري از دانش و تجارب نيروي انساني كارآمد و حضور در عرصه‌هاي ملي و بين‌المللي را آيينه‌اي جهت بازتاب توانمندي‌هاي خود مي‌داند.

اميد است با اتكا به خداوند سبحان و همراهي و پشتكار تمامي كاركنان سخت‌كوش و حمايت‌هاي سهامداران، نقش موثرتري را در اعتلاي بخش ساختمان در ميهن عزيزمان برعهده گيريم.

مهندس ایمان حسینی